Sri 18.07.2018

PK servisna služba među najboljima

Servisna služba tvrtke PK d.o.o. je među tri najbolje servisne službe unutar PALFINGER grupacije. Neki od kriterija su stopa prijenosa jamstva, realizacija potencijala postprodaje, jamstveni trošak i omjer prometa te promjene u prometu postprodaje. Radi se o rezultatima za prvih šest mjeseci ove godine. Rezultat nije iznenađenje s obzirom da su djelatnici servisa dugogodišnji zaposlenici tvrtke koji su tijekom godina prošli kroz sve faze proizvodnje i vrsni su poznavatelji funkcionalnosti PALFINGER uređaja i opreme te se konstantno usavršavaju na tečajevima i školovanjima organiziranih od strane tvrtke PALFINGER. Uz konstatno usavršavanje svojih djelatnika valja naglasiti i razvijenu servisnu mrežu u regiji, od Hrvatske, Bosne i Hercegovine, preko Srbije i Crne Gore pa sve do Makedonije.

PK servisna služba sukladno zahtjevima upravljanja kvalitetom ISO 9001 konstatno ulaže napore u formiranje efikasne službe postprodaje koja brzo reagira na svaki zahtjev korisnika u garatnom roku i izvan njega. Služba se dijeli na prodaju rezervnih dijelova i službu servisa čime klijenti dobivaju maksimalnu podršku u otklanjanju zastoja do kojih može doći uslijed kvarova. Treba napomenuti da PALFINGER grupacija raspolaže s preko 4500 prodajnih i servisnih sjedišta diljem svijeta. Klijentima su na raspolaganju servisni centri diljem svijeta čime se PALFINGER i u tom polju ističe kao lider.

Za više informacija o servisu ili dodatnoj opremi može se dobiti na kontaktima ovdje. Više o dodatnoj opremi koju možemo ponuditi pronađite ovdje: Premium Equipment Europe, a dio lagerske opreme i dijelova mogu se pronaći na Njuškalo oglasniku koji se redovno ažurira.

http://